De jaarlijkse barbecue was weer een succes
Op 10 juni hebben we samen genoten van een heerlijke barbecue. Een mooi moment om elkaar te ontmoeten, bij te praten en vooral met hoofdletters te GENIETEN.
We werden verwend met heerlijke salades en sappig vlees, uitstekend verzorgd door de dames van Slagerij Klaver. Ook aan onze…




